Известие

Collapse
No announcement yet.

145 1.4TS заглъхва, дави се...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    ако са ремъци, колата няма да ти върви нито при плавно нито при рязко подаване на газ
    а и при не-2.0 ТС нерпавилното зацепване на ремъци е почти веднага фатално така че дося да си рабзрал

    а за дебитомера ,при мен беше абс същия случая....
    баси кви разходи си се вкарал не е истина
    '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
    '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
    '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от boian
      и после ще го отворя тоя дебитомер да го почистя с wd40.
      колегите казаха да не се ползва ВД-40 зашото той има смазваш ефект, а на теб това не ти трябва
      трябва ти контактен спрей, или бензин ... и ВНИМАТЕЛНО....
      '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
      '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
      '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

      Comment


      • #48
        Направо вече събира асфалта. Пак почнах да гледам по колата, тоя път да видя номера на дебитомера и кво да видя-гумения маркуч между датчика на температурата на входящия въздух и дебитомера има една цепнатина, ама отдолу, трудно се вижда. На първо време, от радост и очакване че ще се реши проблема го увих с хартиено тиксо и о-о-о голем кеф-няма замисляне вече, а изстрелване. Сега слизам да го увия с изолирбанд. Благодаря на всички за помощта
        Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от boian
          Направо вече събира асфалта. Пак почнах да гледам по колата, тоя път да видя номера на дебитомера и кво да видя-гумения маркуч между датчика на температурата на входящия въздух и дебитомера има една цепнатина, ама отдолу, трудно се вижда. На първо време, от радост и очакване че ще се реши проблема го увих с хартиено тиксо и о-о-о голем кеф-няма замисляне вече, а изстрелване. Сега слизам да го увия с изолирбанд. Благодаря на всички за помощта
          Браво бе колега
          Бобо преди 2 месеца ти беше писал
          Първоначално публикувано от Bobo
          Не е от бензинов филтър! По скоро имаш спукан маркуч някъде след дебитомера, според мен колата гълта въздух който дебитомера не е измерил - провери всички маркучи включително и тези на всмукателния колектор
          Слушайте патило, а не старило

          п.с. Бобо да почерпи за комплимента
          sigpic

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от Dodo 155
            Първоначално публикувано от boian
            Направо вече събира асфалта. Пак почнах да гледам по колата, тоя път да видя номера на дебитомера и кво да видя-гумения маркуч между датчика на температурата на входящия въздух и дебитомера има една цепнатина, ама отдолу, трудно се вижда. На първо време, от радост и очакване че ще се реши проблема го увих с хартиено тиксо и о-о-о голем кеф-няма замисляне вече, а изстрелване. Сега слизам да го увия с изолирбанд. Благодаря на всички за помощта
            Браво бе колега
            Бобо преди 2 месеца ти беше писал
            Първоначално публикувано от Bobo
            Не е от бензинов филтър! По скоро имаш спукан маркуч някъде след дебитомера, според мен колата гълта въздух който дебитомера не е измерил - провери всички маркучи включително и тези на всмукателния колектор
            Слушайте патило, а не старило

            п.с. Бобо да почерпи за комплимента
            Додо не се мазни
            БОбо е казал СЛЕД дебитомера, а на него е било ПРЕДИ
            така че не е БАШ съшото
            '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
            '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
            '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

            Comment


            • #51
              Айде сега мир! Вярно, че бобо каза след дебитомера, аз там и гледах, ама днес тази цепнатина я забелязах чак като търсих номера на дебитомера и тя се пада отдолу и отпред на гофрираната част между темп датчик и дебитомера. И сега ми стана и друго ясно, че на място и плавно няма проблем, а при форсиране двигателя все пак се мърда нанякъде и тогава тази цепка се отваря повече. И що толкоз бърка дебитомера като е преди него? И има ли да се продава, щот съм я /гумената тръба/ увил с изолирбанд, ама след 2км ръчка и пак почна да хълца?
              Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

              Comment


              • #52


                При италианеца ме съмнява да има, а там с поръчка се чака един месец. В авто-мото център също едва ли ще я имат в наличност, но там се чака 7-10 дни. Цената и на двете места ще бъде от e-per + ДДС. Има и други магазини по Сливница и Владислав, където също трябва да става с поръчка, но не знам на каква цена. А също и от магазина на FIAT до Пикадили Чаталджа. Вероятно и още места, които не се сещам
                Alfa Romeo 155 1.8TS
                Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

                Comment


                • #53
                  Ха, тамън и аз съм за същото, и мойта е увита с PVC лента, но на газ няма проблеми. Може ли да се купи от някъде без да струва 1ХХ лв? Че на времето видях една подобна за Волво да струва 165 лв. а това е просто някаква гумена тръба
                  Mitsubishi Outlander
                  Mitsubishi Space Star
                  Daihatsu Terios

                  Comment


                  • #54
                    Става въпрос за последната част до възд филтър с отвора за темп датчик. Значи след него има гофрирана част и там се е пукнала. Пак ще обикалям утре кат замаян по магазините, ама първо в Бриколаж да си купя някакво тиксо да го увия хубаво
                    Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                    Comment


                    • #55
                      23 евро без ДДС-то.
                      Alfa Romeo 155 1.8TS
                      Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от valjo
                        Додо не се мазни
                        БОбо е казал СЛЕД дебитомера, а на него е било ПРЕДИ
                        така че не е БАШ съшото
                        Аре капацитет другия път ти му кажи да си смени дебитомера а аз ще си трая че не ги уцелвам
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от Bobo
                          Първоначално публикувано от valjo
                          Додо не се мазни
                          БОбо е казал СЛЕД дебитомера, а на него е било ПРЕДИ
                          така че не е БАШ съшото
                          Аре капацитет другия път ти му кажи да си смени дебитомера а аз ще си трая че не ги уцелвам
                          седи кротък де, историята не е прикючила както виждаме
                          и човека сам се чуди ако му смуче въздух ПРЕДИ дебитомера, ква е логиката ? хайде кажи ти ?
                          '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                          '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                          '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от Bobo
                            Първоначално публикувано от boian
                            А, забравих. Мисля че термостата е за смяна, щото стрелката седи на втората черта, до средата не стига, само понякога като е по-топло, ама сега в студа и на дълъг път закова на втората черта и не мърда оттам при скорост 140-160км/ч
                            Колега твоя проблем с паткането е от не добре зацепен ремък
                            нерде ремък нерде цепнатина бих казал, професоре
                            '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                            '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                            '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                            Comment


                            • #59
                              Хе-хе, май за да стане мир ще трябва да си сменя дебитомера и да си презацепя ремъка и да сменя хол датчика . А ето и мойто обяснение що се бърка дебитомера/ ако греша, поправете ме/: значи като гледам цялата гумена система от тръби, те имат определено сечение, което съответства на отвора на дросела, там пък има tps- датчик и компа взима инфо от дебитомера и колко е отворен дросела и като се получи разминаване в показанията, още повече че този въздух от цепнатината влиза без да има съпротивление от въздушен филтър, по-топъл е от този дето влиза отвън и темп датчик не го отчита въобще. А отделно не знам от кога е цепнато и колко се е оплескал дебитомера от тоя нефилтриран въздух
                              Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от boian
                                Хе-хе, май за да стане мир ще трябва да си сменя дебитомера и да си презацепя ремъка и да сменя хол датчика . А ето и мойто обяснение що се бърка дебитомера/ ако греша, поправете ме/: значи като гледам цялата гумена система от тръби, те имат определено сечение, което съответства на отвора на дросела, там пък има tps- датчик и компа взима инфо от дебитомера и колко е отворен дросела и като се получи разминаване в показанията, още повече че този въздух от цепнатината влиза без да има съпротивление от въздушен филтър, по-топъл е от този дето влиза отвън и темп датчик не го отчита въобще. А отделно не знам от кога е цепнато и колко се е оплескал дебитомера от тоя нефилтриран въздух
                                ами квото знам именно от Бобо при мотроник 2.10.4 корекцията от температура на постъпващия въздух е минимална и пренебрежима направо
                                но от нефилтрирания въздух наистина може да се е зацапал дебитомера, особено ако е било така дълго време, НО тук пак опираме до дебитомер

                                а за съпротивлението няма логика, щото кво става кто сложим спортните филтри, където то е много по ниско ? а доста хора караме с такива...
                                '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                                '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                                '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                                Comment

                                Working...
                                X